Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

mitt tråkiga 2009

Av isa i - 2 januari 2010 22:15

2010 ska blir MYCKET roligare! Det tråkiga är nog att först dog min farmor 071213 på luciadagen då. sen året efter i maj, alltså 2008, dog mormor. sen nu 2009, i februari, dog morfar ... & farfar har jag aldrig fått träffa. Så orättvist! och jobbit att ha varit på begravning varje år nu också! hoppas jag slipper begravningar detta året iallafall! ;/

Januari
- jag fyllde 16 år.
- Vicky (min hund) dog.
(hände inte så mycket)

Februari
- Nora fyllde 12 år.
- Morfar dog.

Mars
- begravning för morfar.
- Pappa fyllde år.

April
- Ellinor fyllde 20 år.
- Gjorde nationella i skolan.
- Smulan gick bort för 3 år sedan.

Maj
- Fick reda på att jag inte blev godkänd i matte. illa pga jag gick ju i nian.
- 1 år sedan mormor gick bort.

Juni
- Sluta nian.
- Fira midsommar.
- Börja sommarskolan (läste upp mitt mattebetyg i 2 v.)

Juli
- Fick reda på att jag blivit godkänd i matte, så jag kunde komma in på gymnasiet.
- Kiviksmarknad.
- Åkte och hälsa på våra nuvarande hundar. då var de bara 1 månad.
- Morfars katt som vi fick ta över efter han dog, sprang bort. (har ännu inte kommit tillbaka)
- Någon katt från ingenstans kom hem till oss. Och nu bor den här, från att ha varit smal som ett skellet, till en gosig liten bulle :p

Augusti
- Börja 1 ring.
- Åkte och hämta Storm. (2 månader)
- Börja min parktik.
- Grannarnas katt flytta hem till oss, haha.

September
-Elena fyllde 19 år.
- jag trivdes i skolan, i min nya klass och skolan gick bra, för första gången på flera flera år.
- Åkte med Linnéa till Ystad och hälsa på Zabina.
(kommer inte på mera..)

Oktober
- 2 årsedan Sita gick bort.
- Skolan börja gå dåligt igen.
- Trivdes jättebra på praktiken, har gjort det alltid men ändå :p

November
- Mamma fyllde år.
- Vi blev fodervärd till Storms syster.
Vet inte vad som hände i november, det var en tråkig månad.
- Vi har haft Katten i ett år. (hittekatt, alla våra katter är det ^^)

December
- 2 årsedan farmor gick bort.
- Storm och Stacy blev ett halvår.
- Fira julafton 2 gånger.


Säger bara en sak, hej då äckliga 2009. Nu kanske ni fattar varför jag är glad att 2009 är slut. bara massa skit hela året!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isa i - 8 januari 2010 18:00

Hellosan i stugan, haha här sitter jag och dricker min älskade cola..vad skulle man gjort om inte coca cola fanns? jag hade ... dött..nej men, jag skojja. Men iallafall, har städat lite idag, dock orkar jag inte anstränga mig, är väldigt yr just nu...

Av isa i - 8 januari 2010 04:15


haha , denna var jätte gullig, den måste jag beställa. Sen ska man ha ett par jeansshorts till, skitsnyggt! =) 99kr, H&M ♥   ...

Av isa i - 8 januari 2010 04:00


Jahapp, nu har man varit uppe hela natten, igen. Har sovit kanske..3 timmar denna veckan, sammanlagt. Inte bra, med tanke på att jag mår illa och skolan börjar på måndag. Men iallafall, får se om jag somnar, mahah.      Söta cardigans, så himl...

Av isa i - 8 januari 2010 01:30


   Jag är inte mycket för kjolar, men denna var fin! Skulle kanske varit lite kortare, dock. Men skitsamma , och tröjan kan man ha vad som helst till! =)Tröjan, 316 kr, OASIS.♥Kjolen, 224 kr, OASIS.♥ ...

Av isa i - 7 januari 2010 16:45


Hejsan. Har sovit minst 2 timmar inatt, om ens det. Har mått illa hela natten och idag. FAst nu mår jag dock bättre, men ni vet den känslan man har innan man ska spy? haha så har jag känt mig hela dagen, men det kommer aldrig något ^^ kanske inte så ...

Presentation

Är född 20/1 -93 och har bloggat här förr, sen 2008.låg på top10 listan, men var dum och tog bort bloggen då.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Mode
 Min shopping
 Fler bilder från min vardag
 Bilder på mig
 Listor/test
 Mer om mig
 om inget där, skriv vad till mig då.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards